Saola får utvidet oppdrag på kundeservice for GaveFabrikken AS!
- Saola

- 13. sep.
- 1 min lesing
Oppdatert: 3. des.

Etter et godt og lærerikt samarbeid det siste året, har vi i Saola fått en utvidet avtale med GaveFabrikken Norge.
Vi får nå ansvar for deler av deres kundeservice året gjennom – en oppgave vi er både stolte og takknemlige for å få tilliten til.
Dette innebærer at vårt team bl.a. håndterer inngående telefonhenvendelser fra GaveFabrikkens kunder, med samme engasjement, kvalitet og serviceinnstilling som vi legger i alt vårt arbeid.
Vi er stolte av å være samarbeidspartner og en del av stemmen ut for en så sterk og verdidrevet merkevare som GaveFabrikken – og vi gleder oss til å utvikle samarbeidet videre!
– Vi er svært stolte over å ta imot og hjelpe alle som ringer inn. Det å få være stemmen utad for en merkevare som GaveFabrikken er et ansvar vi tar på alvor, og som vi gleder oss til å utvikle videre, sier teamet.
Les mer om Gavefabrikken her: https://gavefabrikken.no

