top of page

Saola overtar kundeservice for Gavefabrikken i Norge

  • Forfatterens bilde: Saola
    Saola
  • 13. sep.
  • 1 min lesing
ree

Etter godt salgs samarbeid utvider Saola rollen for Gavefabrikken. Fra august har selskapet overtatt alt ansvar for kundeservice i Norge – en oppgave teamet er stolte av å ivareta.


Saola har gjennom lang tid hatt et tett og godt samarbeid med Gavefabrikken, der vi bidrar med salg av gavekort til norske SMB-bedrifter. Samarbeidet har vært både givende og lærerikt, og i august tok vi et nytt steg sammen.


Da overtok Saola alt ansvar for Gavefabrikkens kundeservice i Norge. Det betyr at vårt team nå håndterer alle henvendelser fra kunder – med samme engasjement, kvalitet og serviceinnstilling som vi legger i alt vårt arbeid.


– Vi er svært stolte over å ta imot og hjelpe alle som ringer inn. Det å få være stemmen utad for en merkevare som Gavefabrikken er et ansvar vi tar på alvor, og som vi gleder oss til å utvikle videre, sier teamet.

Gjennom overtakelsen styrkes samarbeidet ytterligere, og Saola får muligheten til å bidra med det vi brenner for – god kundedialog, profesjonell oppfølging og ekte engasjement i hver samtale.


Med dette partnerskapet fortsetter Saola og Gavefabrikken å bygge sterke relasjoner og levere gode kundeopplevelser over hele Norge.


Les mer om Gavefabrikken her: https://gavefabrikken.no

bottom of page